Saturday, December 6, 2014

Week 9 Picks



1) We enter the second quarter of the NHL season.  Thus far our week end picks have yeilded a record of 66-31 or a .680 winning % Like the last few weeks there are a dozen games on tap today/night in the NHL


Ottawa at Pittsburgh: Penguins

St. Louis at NY Islanders: Islanders

 Philadelphia at Los Angeles: Kings

 Buffalo at Florida: Panthers

 Vancouver at Toronto: Maple Leafs

 Montreal at Dallas: Stars

 NY Rangers at Detroit: Red Wings

 Columbus at Tampa Bay: Lightning (Lock of the Week)

 Washington at New Jersey: Devils

 Chicago at Nashville: Black Hawks

 Boston at Arizona: Bruins

 San Jose at Calgary: Sharks

7 comments:

HockeyNutz said...

Hmmm...lets see...9:30pm on Saturday December 13...or Week #10...and still not Week #10 Picks? No wonder you can keep such a high accuracy...the real question is if you pick the winners after the games are over...how are you not batting 1.000?? DUMB ASS!!!

HockeyNutz said...

Oh...and now it is Sunday morning and all the games are over...and still no predictions. Oh I know what will happen...same thing all the other times you get caught...you will delete the offending comment or will post the predictions and results and say 'what are you talking about'. But the fact is you're busted once again. Noone is reading your crappy blog anyways...the numbers don't lie on that one! And the fact that you have to 'pad your stats' speaks tons about your feeling of inadequacy in your life!

Jocep Jim said...

HI
This was an excellent post and was very insightful.
start invite all your friends to any kind of event using text message and social media By using this apps on Textvitations Invitations

FAUX RUMORS said...

1) Thanx Joe-Joe! It was also great to finally 'connect' LOL with you the other night. It was awesome!! :)

Dr. George Varga said...

You certainly have that Hockeynutz fellow all up in a lather? You guys have a history?

Lyle said...

Faux, I miss you actually writing non prediction posts. I have to admit I used to get a few of my blog ideas from yours!! HaHa

FAUX RUMORS said...

1)Hey Doc: Yeah you might say we have a history. Is your specialty in psychiatry by any chance? He's LITERRALLY nuts!
2) Lyle- I always suspected as much.

 
Contact the Media